Стаття: "Фор-ня культури здоровя засобами ЗМІ"
Формування культури здоров’я дітей засобами масової інформації.
Я вважаю , що успішному формуванню культури здоров’я учнівської молоді можуть сприяти також засоби масової інформації (телебачення,радіо, інтернет).
Звичайно, якщо взяти просвітницьку діяльність ЗМІ (телебачення,радіо), а саме щодо формування культури здоров’я, то ми бачимо, що ця система є недосконалою. В основному це реклама різної продукції від різних виробників, ціль яких донести до глядачів важливість свого товару, щоб отримати прибуток. Оцінивши сучасні канали та радіоканали бачимо помітну відсутність програм, в яких пропагується формування культури здоров’я. Тобто , слід зазначити недостатнє науково-теоретичне дослідження питань формуванню культури здоров’я дітей і учнівської молоді засобами масової інформації.
Якщо взяти спортивні канали, то можна спостерігати, що вони в основному розповідають про спортивно-масові заходи, які відбуваються по всього світу, про спортсменів, які досягають тих чи інших висот. Я вважаю, що радіо та телебачення роботу з формування культури здоров’я дітей та учнівської молоді може організувати , перш за все, за двома напрямками: освітній та просвітницький. Але звичайно це лише наші бажання.
На відміну від радіо та телебачення , інтернет надає неабиякі можливості, щодо організації навчально-вихоного процесу предмету фізична культура в школі. Кожна сучасна школа має свій шкільний сайт, постійно звітує про свою діяльність на районних сайтах. Інтернет-мережа нараховує безліч соціальних мереж з багатьма різноманітними спільнотами . існують також освітні соціальні мережі розроблені спеціально для ЗНЗ. Тому донесення інформації щодо діяльності та розвитку фізичної культури і спорту в ЗНЗ , формування культури здоров’я діте й та учнівської молоді, може бути представлений у різних інтернет-формах :
- розміщення інформації на шкільному сайті
- розрозміщення інформації на районних освітніх сайтах
- створення веб-сайту вчителів фізичної культури ;
- створення групи в одній із освітніх мереж (наприклад в щоденник.ua)
- створення спільноти в одній із соціальних мереж
Коментарі
Дописати коментар