Змагання "Тато, мама і я-спортивна сімя"
П О Л О Ж Е Н Н Я
про проведення спортивно-розважального свята
«Тато, мама і я – спортивна сім'я»
присвячений Дню святого Миколая
Формування свідомої потреби у заняттях фізичною культурою у колі сім'ї, як основної системоутворюючої сучасних соціальних пріоритетів.
2. ЗАВДАННЯ ЗАХОДУ
- проведення змістовного дозвілля;
- виховувати любов до фізкультури та спорту: розвивати руховий апарат, фізичні уміння та навички, зміцнювати здоров'я, виховувати почуття дружби, колективізму;
- формувати здоровий спосіб життя;
- спільне проведення часу дітей та батьків.
Свято проводиться на території гімназії № 30 «ЕкоНад». Змагання проводяться в 1 етап. Місце проведення – спортивний зал гімназії.
Учасники повинні бути в єдиній спортивній формі та спортивному взутті. Керівником команди є класний керівник дитини та родина яка бере участь в святі.
Змагання відбудуться у визначений час та не раніше 15.00.
4. УЧАСНИКИ СВЯТА
До участі у святі допускаються команди у складі: дитина (учень/учениця 1-4 класу), його/її мати та батько. Кожна команда подає заявку встановленого зразка (завірену лікарем та з відповідними підписами).
Склад делегації на участь в святі – 4 особи: дитина, мати, батько та представник команди (класний керівник класу). Команди повинні мати власну назву, емблему та представлення (назва та емблема повинні відповідати темі заходу, а саме темі: сім'я, свято, День Миколая та ін.).
5. ТЕРМІНИ ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ СВЯТА
Свято відбудеться на території спортивного залу гімназії № 30 «ЕкоНад» 19.12. 2012 о 15.00. Учасникам, суддям, помічникам необхідно з’явитись за 15 хвилин до початку свята та зайняти свої місця.
6. ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ
Під час фестивалю передбачається проведення інформаційно-пропагандистської кампанії, показові виступи спортсменів і артистів, фотовиставки та роботи, передбачені домашнім завданням, спрямовані на пропаганду занять фізичною культурою та спортом в колі сім’ї.
Спортивна програма розробляється організаторами свята.
Програма складається з 3 комплексних естафет, 3 індивідуальних конкурсів, 1 конкурсу вболівальників, спортивної вікторини, презентації команд, 1 домашнього завдання (творчий конкурс) та 1 конкурсу на увагу. Презентації команд не враховується до загального заліку.
Перелік та опис конкурсів:
1. Презентація команд – включає в себе спортивну форму, емблему та представлення зі словами привітання;
2. Командна естафета «В одному ланцюгу» - По команді тато починає рухатись до другого етапу з м’ячем зажатим між колінами, де передає естафету мамі, ставши в обруч. Мама починає рухатись до 3 етапу перестрибуючи скакалку, де передає естафету дитині. Дитина рухається до фінішу ведучи ключкою для хокею тенісний м’ячик. Передача естафети відбувається під час входження в обруч. Перемагає команда, яка першою подолає дистанцію;
3. Індивідуальний конкурс «Футбол» (батьки) – Для участі в конкурсі запрошуються татусі. На відстані 11 м. від стартової лінії встановлюють ворота 50х80 м. У кожного тата по 3 спроби. Кожен забитий м’яч приносить один бал команді;
4. Індивідуальний конкурс «Збери врожай» (мами) – До участі запрошуються мами. В центральному колі баскетбольного майданчика розкидані «горіхи» (кубики або тенісні м’ячики), На відстані 9 м. від стартової лінії розміщуються мами «білочки» з кошиками (відерцями). По команді «Руш!» мами-білочки рухаються до центрального кола і беруть лише по-одному горішку та відносять до свого кошика. Перемагає та команда, яка назбирає найбільшу кількість «горіхів»;
5. Індивідуальний конкурс «Квітка здоров'я» – До участі запрошуються капітани команд – діти, які стають на стартову лінію. Кожен учасник повинен скласти квітку свого кольору в такому порядку, щоб можна було скласти вислів про здоров'я(складати вислів допомагають батьки). Виграє та команда, яка першою виконає завдання. Дозволяється брати пелюстку лише одного кольору ( того кольору, який задав суддя);
6. Конкурс на увагу «Впізнай свою дитину» (мама й дитина) – мами із зав’язаними очима повинні впізнати своїх дітей на дотик до ручок. Діти стоять поряд із витягнутими руками. Дітей перемішують. Виграє команда, яка першою впізнає свою дитину;
7. Командна естафета «Човник» - умовами конкурсу передбачено перенесення кубиків з одного обруча в інший та передати естафету. Конкурс розпочинає дитина. По команді дитина починає рух до обруча 99 м.), бере 1 кубик та приносить в обруч на старті. І так всі кубики, після чого передає естафету мамі. Мама таким же чином відносить кубики та передає естафету татові. Тато в свою чергу, таким же чином приносить кубики. Перемагає команда, яка швидше виконає завдання. Кількість кубиків – 3 шт.;
8. Спортивна вікторина – Команди отримують листки паперу із запитаннями. За 1 хв. команди повинні дати відповіді на запитання. Перемагає команда, яка дасть найбільшу кількість правильних відповідей;
9. Комбінована естафета «Разом ми здолаємо все!» - виконується по черзі – спочатку дитина, далі мама, а закінчує тато.
Етапи:
1) Переправа по гімнастичній лаві в довжину, способом лежачи на животі, просуваючись вперед за допомогою рук (виконує дитина);
2) Стрибки в мішках (виконують мами);
3) Набивання тенісного м’ячика ракеткою просуваючись до фішки (батьки);
В зворотнму напрямку:
4) Ведення футбольного м’яча (батьки);
5) Ведення баскетбольного м’яча (мами);
6) Стрибки просуваючись вперед з м’ячем зажатими між колінами.
Перемагає команда, яка першою подолає етапи.
10. Творчий конкурс «Домашнє завдання» - завдання виконується родиною за декілька днів до змагань. Потрібно підготувати або малюнок, або вірш, пісню, композицію, фото або інше на тему «Моя спортивна сім'я»;
11. Конкурс вболівальників – журі визначають кращих вболівальників змагань.
7. КЕРІВНИЦТВО ТА ПРОВЕДЕННЯ СВЯТА
Загальне керівництво проведенням свята покладається на студійний центр «Гармонія» гімназії № 30 «ЕкоНад». Керівництво змаганнями здійснює суддівська бригада, що складається з учителів фізичної культури. В склад журі входять: адміністрація школи (директор або заступник), секретар, спортсмени гімназії, запрошені спортсмени, які мають спортивні досягнення.
8. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
Переможець визначається за найбільшою загальною сумою очок, набраних у змаганнях та конкурсах.
Судді нараховують очки відповідно до регламенту змагань.
При рівній кількості очок у призерів переможець визначається за більшою кількістю кращих місць, що посіли команди в естафетах.
9. НАГОРОДЖЕННЯ.
Учасники на всіх етапах проведення змагань нагороджуються дипломами, призами та сувенірами.
Команда-переможниця нагороджується перехідним кубком «Найспортивніша сім’я» згідно з Положенням про перехідний кубок.
10. ФІНАНСУВАННЯ.
Витрати на організацію та проведення свята покладаються на організацію, яка проводе захід.
11. ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ.
Відповідальність за дотриманням порядку, правил змагань та правильність нарахування очок під час проведення фестивалю покладається на суддівську колегію.
Відповідальність за організацію медичного супроводу покладається на організацію, що проводе захід.
Відповідальність за безпеку дітей під час проведення фестивалю несуть батьки та представники команд.
Дане положення є офіційним викликом на змагання !
Положення розробив, вчитель фізичної культури: В.О. Крамаренко
Коментарі
Дописати коментар